| Váz: Monster Customs & Ráki Péter |
Kerekek |
| Motor: Sportster 1200 (váltó levágva) |
Elöl: 2,75x21 80 küllős |
| Váltó: HD BigTwin 5 seb. |
Hátul: 8x15 80 küllős |
| Karburátor: Dellorto |
Gumik |
| Beömlő: Monster Customs |
Elöl: 90/90 - 21 |
| Légszűrő: Monster Customs |
Hátul 230/60 - 15 |
| Trafó: Nology mini |
Fékek |
| Primer: HD OEM & Monster Customs |
Elöl: Billett 4 |
| Kupplung: HD OEM (90-97) |
Hátul: Beltkerékfék 2 dugós |
| Kormány: Monster Customs |
Sárvédők |
| Első villa: DNA Springer módosítva |
Elöl: nincs |
| Tank: Spori módosítva (aksi benne) |
Hátul: Monster-Customs |
| Olajtartály: Monster Customs |
Lábtartók: DNA |
| Tükör: V-Twin |
Ülés: |
| Lámpa |
Kipufogó: Monster Customs |
Elöl: DNA |
Markolat: Drag Specialties |
Hátul: CCE |
Kezelőszervek: Midwest |
| Lengővilla: Monster Customs |
Hidraulikus kupplung: Zodiac |
| Rugóstag: Midwest |
Fényezés: Szentirmay Gábor (Guzzi Bara) |
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|