| Váz: Softail HD OEM |
Kerekek |
| Motor: Revtech 100" (1640 cm3) |
Elöl: Módosított Hurricane 3,5x17 |
| Váltó: Revtech 6 sebességes |
Hátul: Monster-Customs 6,7x17 |
| Karburátor: Mikuni HSR 42 |
Gumik |
| Légszűrő: K&N/Monster Customs |
Elöl: 120/70 - 17 |
| Gyújtás: Crane HI-4 |
Hátul 210/50 - 17 |
| Gyújtáskábel: Nology |
Fékek |
| Generátor: Compu-Fire |
Elöl: PM BIGSIX |
| Fesszab: Compu-Fire |
Hátul: GMA 2 dugós |
| Primer: HD OEM |
Sárvédők |
| Kupplung: HD OEM (90-97) |
Elöl: Monster-Customs |
| Öninditó: Spyke |
Hátul: Monster-Customs |
| Km óra: Dakotadigital HLY-5000 XM |
Szekunder hajtás: Belt 1,1/8" |
| Kormány: Köpf L/Monster Customs |
Beltkerék |
| Lámpa |
Elöl: 32 fog 20mm-el eltolva a váltó |
Elöl: Kodlin |
Hátul:70 fog |
Hátul: W&W |
Blokk spoiler: Monster-Customs |
| Markolat: RBS |
Lábtartók:Köpf László/Monster Customs |
| Kiflik: Köpf László/Monster Customs |
Kipufogó: Módosított Thunder Header |
| Villa: ZXR400/ZX9 Hyperpro rugók |
Könyök: Ness |
| Rugóstag: PS Airtail |
Olajtartály: CCE |
| Tank: Monster Customs |
Olajhütő: Monster-Customs mart alu |
| Kartergáz-szűrő: Doherty |
Index: Kellermann |
| Tükrök: PM Contour |
Karbonozás: Molnár "Veszélyes" Attila |
| Extra optikai tuning: A Badacsonyi hegy |
Negatív optikai tuning: A tervező-alkotó + a többi Monster |